استفاده از هوش مصنوعی برای معرفی محصولات نساجی توسط شرکت تولید پوشاک در شبه قاره هند، پای این فناوری نوین را به صنعت نساجی نیز باز کرد.

هوش مصنوعی یکی از پیشرفته ترین و مهم ترین شاخه های علم کامپیوتر است که در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته است. هوش مصنوعی به ما امکان می دهد که با استفاده از الگوریتم ها و داده ها، سیستم هایی را طراحی و پیاده سازی کنیم که قادر به انجام وظایف پیچیده و خلاقانه ای باشند که قبلا فقط توسط انسان ها انجام می شدند. هوش مصنوعی در زندگی روزمره ما نقش بسزایی دارد و در بسیاری از زمینه ها کاربرد پیدا می کند. برای مثال، هوش مصنوعی می تواند به ما کمک کند تا با صدای خود دستورات را به گوشی های هوشمند، خودروهای هوشمند، سرویس های مبتنی بر ابر و دستگاه های خانگی بدهیم. هوش مصنوعی می تواند به ما کمک کند تا با استفاده از تحلیل داده ها، تصمیمات بهتر و سریع تری بگیریم، به عنوان مثال در زمینه های پزشکی، بازاریابی، آموزش و امنیت. هوش مصنوعی می تواند به ما کمک کند تا با استفاده از ژنراتور های متن، صدا و تصویر، محتوای جذاب و خلاقانه ای بسازیم، به عنوان مثال در زمینه های شعر، داستان، آهنگ، فیلم و بازی. هوش مصنوعی یک فناوری نوین و قدرتمند است که در صورت استفاده صحیح و اخلاقی، می تواند به بهبود کیفیت زندگی روزمره ما کمک شایانی کند.
در خصوص هوش مصنوعی بیشتر بدانید.
به تازگی یک شرکت بنگلادشی با استفاده از هوش مصنوعی برای معرفی محصولات نساجی مصنوعی به مشتریان کمک میکند تا بصورت مقیاسپذیر، خودکار، سفارشیشده و در زمان واقعی با تمام جنبههای واقعی، لباس مدنظر خود را ارائه و نهایتا خرید خود را انجام دهند.
اتصال آنلاین بدون محدودیت زمانی و مکانی و همچنین دریافت نظرات مشتری در خصوص محصول مورد علاقه و نهایی باعث میشود روند یک تجربه منحصر بفرد از خرید به نمایش گذاشته شود.
این امر جستجو و خرید یک سبک خاص را تسهیل می کند. شرکت مذکور ابزاری را ارائه میکند که در آن کاربران جدید میتوانند عکسهای لباس را از کمد لباس خود آپلود کنند. این عکسها توسط این ویژگی برای ارائه پیشنهادهایی برای جفتسازی و سایر محصولاتی که محصول آپلود شده را تکمیل میکنند، استفاده میشود. اینکه فرد در یک طراحی مدرن قسمتی از وجود خود (لباس خود) را میبیند، به تسهیل روند خرید یاری میرساند.
نگهداری آرشیوی از لباس های مشتری در کمد شخصی، خریدهای قبلی، تاریخچه مرور برنامه، و روند هوشمندی که این پلتفرم در پیش می گیرد، چهار ستون اصلی فرایند فروش آنلاین هوشمند است. ستون هایی که دسترسی مشتری را بلافاصله و فورا به انواع گزینه های ظاهری متصل و روند خرید را بهبود و آن را لذتبخش می سازد.
هم اکنون و در فاز آزمایشی، کاربران می توانند با گرفتن یک عکس فوری و آپلود آن در پلتفرم معین، پیشنهادات مختلف و ترکیب بندی های مختلف را دریافت نمایند.
در آینده بیشتر در مورد هوش مصنوعی و ورود روزافزونش در عرصه های مختلف خواهیم شنید.
Peculiar article, totally what I was looking for.
Thank you